vrijdag 24 augustus 2012

Blij verrast!!!


Dat is leuk thuis komen na je werkdag een Candy gewonnen bij Dyanna's Scrapsels.


en paar dagen geleden heb ik de 100 volgers bereikt, zo'n mijlpaal vraagt natuurlijk om een candy.
Wat er allemaal inzit blijft nog even een verrassing maar ik ga er een leuk pakketje van maken.
Het enige wat je er voor hoeft te doen is volger zijn, deze candy op je blog te zetten en een leuke reactie achter te laten zodat ik weet dat je mee wilt doen.
Vanwege de vakantie laat ik hem wel een aantal weken door lopen, je hebt de tijd tot 22 Augustus, dan is hier iedereen al lang weer aan de slag en naar school. Dit is tevens de dag dat Adrie jarig is dus dan mag hij een lootje met de winnaar trekken
Groetjes 
Diana


Ben dus zeker erg benieuwd wat het zal zijn??? 

En dit is de Candy!!!

 BEDANKT!!!

2 opmerkingen:

  1. ik doe graag mee maar blogs werkt niet mee krijg hem niet in mijn site bar dus hoop dat ik toch een kansje maak grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry maar ik heb deze candy zelf gewonnen bij Dyanna's Scrapsels...

      Verwijderen