zondag 15 juli 2012

Quickstep!!!





Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:






www.denkaanme.nl

ABC Wedstrijd letter Q




http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2012/07/one-year-challenge-and-dt-call.html

For the challenge we are making it super simple as Anything goes

 http://krea2day.blogspot.nl/2012/07/candy-juli.html

 Hallo Blog volgers

Door gebrek aan tijd kom ik er zelf niet aan toe om genoeg voorbeelden voor mijn blog te maken.

Daarom wil ik jullie om hulp gaan vragen zodat we onderling elkaar meer inspiratie
kunnen geven. Normaal hoeven jullie alleen maar een reactie te plaatsen en word daar uit een winnaar bekent gemaakt.
Ik zou het nu heel leuk vinden als jullie mij een foto mailen van je gemaakte kaart.
Dit mag natuurlijk ook een doosje, potje, tags een tasje enz. zijn.
Jullie inzending word dan op mijn blog geplaats zodat we elkaar ideeën kunnen geven.




Wat ik wel belangrijk vind, is dat er snijmallen gebruikt worden, zoals jullie weten zijn
waar daar met onze webshop het meest opgericht. Jullie inzendingen worden in volgorde
van binnenkomst geplaatst op mijn blog. Jullie krijgen van mij via de mail het cijfer door
van binnen komst dat nummer moet je even onthouden en bewaren.
Onder de inzendingen ga ik weer een cijfer trekken die de winnaar word van de Candy van Juli. Om jullie inzet te belonen krijgt de winnaar van mij de Creatable Small Oval by Petra
echt en super mooie mal.


Voor de Schommel  kaart heb ik gebruikt:

*Blauw papier , Design papier (kruitvat)
*Stempel digi-afdruk Karin Doodles SweepMeOffMyFeet
*Aquamarkers
*Gloss gel
*Veren van mijn eigen vogel
*Bloem, knoop , Touw
*Joy! cutting embossing 6002/0101 (Vlagenlijn)
*Stempel letters Kars
*Marianne design Creatables LR0205 (Hekje vogelkooi) en LR 0203 (Boom in groen en bruin)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten